Gepersonaliseerde, budget vriendelijke e-mailmarketing is mogelijk met een koppeling van een e-news module binnen de website. Wij werken met diverse leveranciers, onder andere Mailchimp en Sendinblue. Bezoekers van de website kunnen zichzelf inschrijven en uiteraard ook weer uitschrijven. Eventueel kunnen we de bezoekeres bij inschrijving segmenteren, zodat later specifiek gericht e-mailmarketing mogelijk is. Bezoekers zijn eenvoudig te traceren. Zo houden we bij hoe vaak een nieuwsbrief geopend wordt en op welke links in de nieuwsbrief geklikt wordt.
Aan- en afmelden
Middels een formulier welke wij in de website bouwen melden bezoekers zich aan. Hoe minder gegevens een bezoeker moet invullen, hoe groter de kans dat mensen zich ook daadwerklijk inschrijven. Dit kan variëren van enkel een e-mailadres tot een uitgebreid formulier. Hoe meer gegevens je verzamelt, hoe meer je weet van de inschrijver. Dit kun je deze later gebruiken om e-newsletter te voorzien van een gepersonaliseerde en gesegmenteerde inhoud. Heb je al een lijst? Deze implementeren we makkelijk binnen de software.
E-news letters
De systemen werken met een template die wij in basis vormgeven. Ga je een nieuwsbrief versturen? Dan is het een kwestie van de juiste template inzetten en via een drag- en dropsysteem maak en verstuur je zelf de nieuwsbrieven. Uiteraard kunnen wij hier ook voor zorgen.
Statistieken en analyse
De software biedt een uitgebreid pakket aan statistieken. Hoe vaak worden de e-news letters gelezen, hoeveel uitschrijvers. De software zorgt ervoor dat de databases schoon blijven, dus de e-mailadressen die niet (meer) bestaan worden automatisch uit de lijsten gehaald. Bovendien is precies te zien waar men in de e-news letters op klikt, wat interessante informatie op kan leveren.
Mailchimp of SendinBlue
Er zijn diverse leveranciers op de markt, elk zijn eigen prijs met zijn voor- en nadelen. Bij de keuze kunnen wij u uiteraard een advies in geven.